04 Summer Breeze Collection SS19



STØRRELSE: Dame

GARNKVALITETER: Fnugg, Olava

TEKNIKK: Strikk

DESIGN: CAMILLA PIHL COLLECTION by House of Yarn


Del gjerne magasinet i sosiale medier!


Gå tilbake til magasinerGå til oppskrifter

Endelig kan vi dele alle de fine, nye strikkeoppskriftene med dere! Superfin strikk som er helt nydelig i de nye vår- og sommerfargene! Alle de nye modellene har fått navn etter vakre blomster, og oppskriftene kan du som alltid laste ned gratis på camillapihlstrikk.no.

For Camilla startet strikkegleden tidlig, og det var bestemor Olava som lærte jentungen å strikke. Siden har strikketøyet fulgt henne. Dette er Camillas andre håndstrikkekolleksjon, og hennes største ønske er å inspirere alle som elsker strikking. Er du helt nybegynner, og vil lære deg strikkekunsten? Da har hun laget mange oppskrifter for nettopp deg. Bare du kan strikke rette og vrange masker, legge opp og felle av, får du det helt sikker til! Har du ikke kommet så langt? No stress! Det fins ikke den ting innenfor strikking du ikke kan lære på YouTube!

I tillegg finner du et par design som krever noe mer skills. Men det er fremdeles ikke vanskelig. En dose tålmodighet og lysten til å knekke strikkekoden holder i massevis!

Mange har sett strikkeprosjektene hennes på bloggen og på Instagram. Det slår aldri feil. ALLE vil ha Camillas strikk, og nettopp det var spiren til at hun ville utvikle sin egen garn- og strikkekolleksjon. Denne sesongen har Camilla nye, skjønne vårpasteller i verdens mykeste og fineste garn i alpakka og highland-ull fra Peru. Vi elsker det, og håper at du vil kose deg med det nye magasinet, og at du blir inspirert til å strikke ditt helt eget Camilla Pihl-design.

Vi GLEDER oss til å se hvilke design dere kommer til å strikke! Bare ikke glem å tagge ditt Camilla Pihl-prosjekt med #knitcamillapihl
Måtte dere få en fantastisk, kreativ vår og sommer med pinner og garn!

Margaretha Finseth
Design & Brand Manager
HOUSE of YARN